همزمان با سالروز شهادت جانسوز ششمین ستاره پرفروغ سپهر ولایت، امام جعفر صادق (ع) صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه‌هایی را به همین مناسبت پخش خواهد کرد.

شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام)به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شبکه  استانی اشراق در قالب برنامه «راه ولایت»، با دعوت از کارشناسان حجت الاسلام نظری و نقیلو، ضمن بررسی ابعاد شخصیتی آن امام همام، به نقش اساسی آن حضرت در تشکیل و بسط مذهب جعفری و ثمرات پر بار آن در دو برنامه ۵۵ دقیقه‌ای خواهد پرداخت.

همچنین راه ولایت از ساعت ۲۲ الی ۲۲:۵۵ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه بصورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

معاونت صدا هم در برنامه زنده «صداقت آینه سی» با دعوت از کارشناسان حوزه، مادحین و شعرا به این مناسبت مهم مذهبی می‌پردازد. این برنامه از ساعت ۹ صبح  روز چهارشنبه بمدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.

همچنین برنامه زنده آخشاملار با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تبیین ابعاد شخصیتی و سیره عملی امام جعفر صادق (ع)، در قالب نمایش موضوعی و گزارش مردمی به بررسی تاریخ امامت ایشان خواهد پرداخت.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز نیز در کنار سایر معاونت‌های تولیدی ضمن تولید گزارش تحلیلی از نقش امام جعفر صادق در تاریخ تشیع سایر مراسم مرتبط با این روز را از مناطق مختلف استان پوشش خبری می‌دهد.

معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز زنجان  هم با باز نشر تولیدات رسانه‌ای مرکز به مناسبت شهادت امام ششم همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.